Nuffnang

Thursday, February 5, 2009

Taman Tamadun Islam

Sapa2 yg g terengganu tp tak g tmp ni mmg rugi....seperti yg aku cite kt n3 sblm ni kat TTD ni diorg bt monumen2 masjid 1 dunia...mmg ctk la masjid2 yang diorg bina mmg kreatif org yang buat tu....mmg nampak real la....siap bila kita masuk diorg bg passport lg setiap sorang....so kiranya sapa2 yg nak pegi dlm sethn tu ada la keistemewaan dia...cth free naik tren ke.....huby aku yg mula2 mls nak msk pun excited tgk monumen2 tu....dia lak siap tangkap gambar setiap masjid yang ada kat c2...sapa2 yang rasa mls nak jln tu takde masalah dlm tu siap ada tren dgn basikal lg diorg sewakan...sewa dia pun tak mahal mana RM2 je...huhuhu aku ni cm promote lak ek TTD ni...takpe la kan sbb aku dah g aku cite la serba skt cm mana tmp ni...ok la n3 ni pun khas tuk wawa sbb dia g hari tu tak smpt msk...sampai skrg duk menyesal lg tu hehehe....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...