Nuffnang

Tuesday, February 10, 2009

Jejak Kasih



Sebenarnya dah lama kitaorg cari budak2 ni...lps abg aku berpisah dgn wife dia kitaorg langsung tak pernah jmp...bila e-wife cal abg aku dia ckp anak2 ada dgn dia...baru2 ni akhirnya kami berjaya jejak dimana X-SIL aku ni tinggal..rupa2nya dia ada je kat area langat ni dah kawen ada anak pun.....bila kami jmp family dia, diaorg bgth anak yg bongsu still dia jaga lg tp yang laki dua org ni dia bg kat org sebagai anak angkat....aku mmg sedih gila la dgn tiba2 aku leh nangis bila jmp anak buah aku yang bongsu tu...bdk tu pun nampak matang..walaupun dah lama tak jumpa aku rasa akhir jmp pun dia kecik lg skrg dah darjah 1 tp still dia leh rapat dgn aku..........bila tanya X-SIL aku ni dia byk dolak salah...lastnya abg2 aku yg lain dah tak thn kitaorg bt report polis....akhirnya bila polis panggil X-sil aku bg statement br dia bg detail...so skrg polis minta abg aku dgn x-wife dia g pej.pandaftaran bw report polis tu utk kesan anak diaorg...so aku tgh tgu laporan seterusnya dari abg aku lak...



Ni la anak saudara aku satu2nya yang aku dpt jmp...dah besar darjah 1 dah skrg....masa aku jmp ni pun dia tgh demam...sayu je aku tgk dia masa ni.....

2 comments:

edrina said...

ish sampainyer hati dia bagi orgkan.. kalau tak nak jaga naper tak bagi jer kat bekas suami kan.

Alida Ali said...

tu la psl...pelik la ada org cam ni...x-wife dia mmg pelik skt...saya jmp anak dia skrg dh besar 7 thn...berpisah pun kira 6 thn dah...abg2 dia pun dah besar 10&9 thn dah umo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...