Nuffnang

Wednesday, February 4, 2009

Handphone



Handphone ni sebenarnya huby aku yang nak beli baru…lps blk dr KT terus kitaorg singah mines konon2 nak g servey je…sudahnya aku gak yang terjebak….aku mmg la ada plan nak tukar yg ada 3G tp takde la beria2 sgt…..bila dh cina tu promote bagai nak rak aku gak yg cair…..huby aku pun tahu aku budget brapa so dia la yg beria suh aku beli…..w/pun lari dr budget huby aku sanggup lak nak topup hehehe tu yang terus deal …kali ni aku nk test pakai sony ericsson lak sbb selalu asyik nokia je….last2 huby tak jmp yang berkenan aku lak yg dapat…tp huby aku selagi tak dpt still tak puas hati gak…soknya kitaorg g cari lg akhirnya jmp gak tp bkn yang dihajati….yg dihajati semuanya lbh 1k…so dari bazir duit beli yg mahal baik beli yg biasa2 je….tu pun dia dh tawar hati bila tahu semua dia berkenan harga lbh 1k….aku sokong je klu dia nak beli yg mahal2 duit dia kan hehehee....tp akhirnya dia amik nokia6288 je….

3 comments:

LanaBusyBee said...
This comment has been removed by the author.
LanaBusyBee said...

weeehaaa...pasni akak leh la pki broadband guna HP je ek,leh la selalu berblogging hehehe...tapi make sure akak subcribe dulu broadband tuh,kang nnt jadi mcm sy,beratus2 bilnya huhuhu...HP husben akak sebijik mcm HP pdot la ahaks, tapi pdot punya hp dh mcm nk ghelai dah hehehe

Alida Ali said...

hehehe..ari tu akak guna yg trs dr hp tu internet habis semua kredit hehehee...tp kt umah akak 3G takde coverage la cm mana lak ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...