Nuffnang

Monday, January 12, 2009

Portable DVD,VCD


Danish tgk leka tgk cite ultramen...dlm kete aku dia duk kt depan so kena la pegang...

Ni la portable DVD yang baru aku beli...beli pun sbb danish asyik bising nak tv dlm kete cam kete kak yong dia...tu la kan budak2 skrg terlalu advance kecik2 dah minta itu ini...aku dulu2 kecik tak kenal pun semua ni...ikutkan danish semua ada game,notebook mainan la....huhu aku rasa bkn aku je ikutkan anak nak semua tu...aku rasa semua mak bapak skrg bt benda yang sama....maybe peredaran zaman kot...skrg bdk2 bkn cam budak2 dulu dah...semua yg pelik2 je diorg nak semua ikut apa yang orang ada.....mula2 igtkan nak beli dvd yang siap pasang kat kete...tp bila g brothers ada lak yang jenis portable ni...so huby pkr baik beli yg portable dr yang pasang siap...sbb leh bw tukar2 kete klu naik kete aku atau kete huby....lgpun yang ni leh guna battery atau plug umah...so lg senang dari yang pasang siap yang hanya leh tgk dlm satu kete je....so mula2 niat nak servey je...bila balik umah danish merengek nak beli gak...akhirnya esoknya huby belikan gak hehehehe...so nanti jln jauh2 takde la aku penat nak tampung danish duk depan sbb dia mmg taknak duk belakang sorang2...lepas ni confirm la dia nak lepak belakang tgk cd hehehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...