Nuffnang

Monday, January 12, 2009

Layang-layang...

Sesiapa yang selalu pegi tmn permainan mesti tahu pasal layang-layang ni...sbbnya skrg tgh musim org main layang2 ....aku pun ada beli satu gambar kartun Naruto....ni huby aku la bila danish ckp nak sbb tgk org main, dia terus g belikan...tp yg main bukan danish tp ayah dia....huby aku yg excited nak main sebenarnya....so tiap kali danish ajak g tmn main basikal, ayah dia lak sebuk amik kesempatan main layang-layang....tp disebabkan ramai org main takde la segan sgt.....

Ni la aktiviti dua beranak ni bila pegi tmn permainan....danish tu poyo je bkn berani pun nak pegang...org kita yang tarik tali tp danish dia lak ikut tali tu g mana whahahahaa

Lepas penat main layang2 danish main basikal lak...main lak jauh2 dari kami...suka hati je jln2 ambik hangin sorang2...sekali aku cari2 nampak dia dh terbungkang jatuh basikal whahahaaa....

Aku lak apa lg..sambil2 tgu diorg main aku snap la pic SS aku whahahaa...ye la boring gila tggu diorg main dah la lama....huby aku duk pok pek bising ckp aku asyik tangkap gambar je bkn nak teman dia main whahaha...

2 comments:

Saliza said...

aku pon sakan main layang2 gak. tp tuh la x larat nak lari2 sgt. haris org suh pegang bukan nya nak. suke tgk kite main jek. aku dah la takut tersnagkut kat pokok ke ape

Alyda Ali said...

whahhahaa ida mls nak layan...bio zul je yg main dgn danish...takde keje nak lari2 tgh padang tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...