Nuffnang

Wednesday, December 10, 2008

Mega Sale @ Sogo

Sabtu lepas disebabkan takde plan nak pegi mana2...so seblm htr MIL ke umah abg ipar aku ajak huby singgah sogo kejap...alasan aku nak cari mandian danish yang kebetulan dah abis...tu pun danish yg bising ckp sabun dgn shampoo dia kat bilik air depan dah takde..apa lg lps siap2 tujuan utama terus g sogo...tp agak menarik la juga sbb org tak brapa ramai maklum la semua dah balik kpg kot nak raya...sampai sogo trs ke departmen kanak2 nak cari mandian dulu...sblm naik tu nampak kt level GF cm byk sale kasut2..apa lg trn je trs MIl aku ajak tgk..dia mmg tgh cari kasut pun...aku pun ternampk la satu kasut tu cm menarik...test pun test cm sesuai...apa lg jadi je la...sebelum ni klu aku test kasut jenis cam tu mmg menghampakan sbb tak sesuai ye la kaki aku kan spesis tembam...huby aku pun pelik tgk aku beli jenis lain lak kali ni....yang bestnya MIL & SIL aku pun berkenan heheheee....

2 comments:

LanaBusyBee said...

akak...jgn dok pki kasut tinggi sgt...kita ni pempuan,takut nnt slip disc huhuhu...taku2

Alyda Ali said...

ala bkn pakai selalu pun...ni pun dah tersadai je dlm kete hehehe...saje je suka bt collection..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...