Nuffnang

Wednesday, December 3, 2008

Kad Kawen Mawi & Ikin



Aku dpt kad ni dlm 2 hari lps..tgk2 ada atas meja mkn...sah2 la huby aku yg bawa blk...korang mesti pelik cam mana aku leh dpt ek? ni pertanyaan yang aku selalu kena jawab. jawapannya huby aku kan kerja kat kosmo...so smlm aku tanya la huby knapa dia leh dpt sedangkan dia meja sukan bkn hiburan...huby aku bgth big bos dia yg bg tp cuma assistant editor dgn editor je dia bg...so dah terjawab la soalan2 yang aku sendiri tertanya2....tapi takde maknanya aku nak g dah la kat johor..aku pun bkn fan dia whahahaaa...tambah2 lg si ikin tu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...