Nuffnang

Tuesday, December 30, 2008

Cicakman 2

Balik je keje aku tgk danish dh siap standby tgu aku nak ajak g tgk cicakman...so lepas maghrib cam tu kami kuar g jusco balakong sbb tgk wayang kat sana je....wayang start kul 9.10pm...sementara nak menunggu tu kitaorg jalan2 & makan dulu....tp mmg cite ni bg aku kureng skt la...aku hampir2 nak tertido..tu pun sbb kesian kan danish dah lama ajak tgk....bg aku klu diberi pilihan better cicakman 1 lg best...sory ek bg peminat yusry sekelian sbb bg aku cite ni mmg membosankan whahahaha....bg aku masa 2 jam tu rasa lama gila nak habis...aku mmg rasa nak kuar je masa tu, selamat sbb ada danish hehehehee...teknik CGI dia pun aku rasa tak real nampak sgt cam kartunnya...bg budak2 cam danish ok la kot tak faham apa2 janji nampak cicakman tu kuar je...

2 comments:

Saliza said...

huh aku x sempat lg tgk. x yah tgk la x. lgpon Yusry pon dah x de bertahta di hati sgt. dah ganti ngan Jae Joong. haha

Alyda Ali said...

whahhahaha kecian...haah takyah la tgk bt abis duit je...dh la ari ni igtkan g rabu murah rupanya lg mahal RM11....mati kena perli dgn zul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...