Nuffnang

Monday, December 22, 2008

Blowing Balloon


Sapa pernah main belon ni masa kecik2?..Ari tu cam mana ntah leh terkuar cite masa kecik2 dgn huby...sekali huby cite pasal belon ni...dia tanya skrg ada jual lg tak...sekali dia kuar dgn danish g kedai mamak dia ternampak hehehe...balik umah sebuk la dia ajar danish main belon ni...tu mesti terkenang zaman kecik2 dulu....

2 comments:

Saliza said...

byk lg la jual benda nih babu roti yg lalu depan umah aku pon ade jual lagi nih hehe. syiok ek main kecik2 dulu.

tp aku nak cr skang patung kertas tuh la yg ade baju2 die sekali. bebdk skang main poly pocket dah.

Alyda Ali said...

haah la barbie yag leh tukar2 baju kertas tu kan...igt lagi dulu main cam tu..mana ada barbie doll ni....nanti jumpa bgth ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...