Nuffnang

Monday, November 24, 2008

Rumah Idaman



Ni bukan la umah aku, umah SIL aku...tapi aku idam kan umah cam ni la... dpt kecik skt pun dah memadai...bila la huby aku leh beli agaknya hehehe...tgu la 10 thn lagi kot kumpul duit dulu....SIL aku takpe la laki byk duit...bila tanya je harga barang2 semua main ribu riban je...pasang wall paper pun lbh 6k...aku dgr pun tak dah pening whahahaa...ye la dia habiskan renovate umah dia ni pun dlm 100k lbh...dah boleh beli rumah sebijik lagi dah....nanti aku g lg aku tangkap pic lain...mana tahu kot ada org nak tiru design rumah dia...SIL aku ni mmg suka mgemas & menghias umah...ni rumah dia still kosong lg...tnggu dah penuh semua aku upload pic lain...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...