Nuffnang

Monday, November 24, 2008

Headgear Alex




Balik2 umah je danish lak sbk tgk dlm hbag aku ada tak penguin dgn hipo yng aku janji hari tu...nampak je handgear ni terus dia test...aku apa lg terus tangkap pic dia heheheee...



Whahahaa gila la aku ni mengalahkan danish lak...ni semua gara2 kak sab la ni hehehe...dia cite dia dah beli so aku apa lg mmg dah plan nak tgu yang alex ni punya kuar baru nak beli...alex ni sesuai skt tuk budak laki...yang lain2 nampak cm comel sgt...takkan danish nak pakai yang comel2 kena la pakai yang macho sikit...td masa lunch aku dgn kak sab bergegas g mcd sebab nak cari benda ni....balik2 aku test cm comel lak...whahahaa kelakar je rupa aku...tu namanya lion yang montel whahahaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...