Nuffnang

Friday, November 7, 2008

My Bestfriend


Danish nampak hitam lak sbb anak kawan aku ni putih cam mak dia hehehee

Huhu tiba2 aku rasa rindu lak kat kawan baik dan sejati aku ni...dulu masa belum kawen kami ni cam belangkas ke mana pasti berdua..masuk form 6 pun sama tapi sama2 gak la sekerat jalan...lepas tu masing2 bawa haluan masing2 tapi still bersama kalau g mana...dia lah teman lepak aku, teman dgr masalah suka duka aku...dia je aku rasa kawan yang boleh faham perangai aku yang gila2 ni sebab dia lemah lembut sikit...

Dulu masa sekolah dia la minah jiwang sbb ada bf yang kekal tak cam aku suka bertukar...aku igt masa tu dia yang akan kawen dulu lps belajar tapi hujan ditengahari hubungan diorg ditentang keluarga (cam cerita antara dua darjat lak)...lama gak member aku ni merudum jiwa dia hehehee....last2 aku lak kawen awal hehehee....dia kawen lepas aku dah ada danish masa tu danish baru 4 bln...tapi yang aku takleh terima tu dia lak dah ada anak 2 hehehee...baru2 ni aku dpt sms dari dia bgth laki dia disahkan kena TB sblm ni dia syak kena santau...tak tahu la cam mana dia nak handle sbb dia ni jenis darah gemuruh skt ye la minah gabra...harap2 laki dia cpt la kot sembuh dari penyakit tu...dia punya la risau masa tahu kena santau tu...siap bgth aku lg nanti laki dia mati dia cam mana heheheee...kelakar lak aku dgr..jgn la risau g je berubat nanti sembuh la kan...kita leh tawakal dan berusaha tuhan yang menentukan.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...