Nuffnang

Wednesday, November 26, 2008

Lunch @ Secret Recipe

Hari ni lunch kat SR sebab supplier nak belanja budak2 admin...so kami 4 org apa lagi kul 12.15 dah kuar heheheee..takpe bos takde lgpun bos kecik yang plankan...aku dgn kak sab mkn chicken cordon blue...wawa lak mkn fish & chip..mula2 igtkan aku dgn kak sab nak mkn lain2 jenis tp disebab dua2 berkenan menu yang sama bedal je la...dah la tu lps mkn main menu ada lak org tu request nak mkn kek lak....huhu gila la gemuk aku cam ni..kak sab nak msk kete pun dia dah rasa nak tido whahaha...sampai ofis ni tak tahu la dia buat apa, entah2 dah tertido kot kat admin whahaha....
Ni la yang aku dgn kak sab order..ok la gak sbb dlm ayam tu ada chess..wawa punya tak sempat tangkap gambar..malu la depan supplier beria2 nak tangkapkan...ni pun aku curi2 tangkap hehehe..


Ni yang jadi kontroversi sbb air fresh oren aku cawan dia kecik sgt...supplier tu gelak je tgk..dia cakap maybe sbb diorg igt aku budak2 lg kot whahhaha hampeh je besar cam ni nampak cam budak ke...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...