Nuffnang

Wednesday, November 5, 2008

KFC @ Highway PLUS

Semalam lepas amik danish kat huby sebab danish tak g sekolah lg lps kena chicken pox hari tu..so tiba2 huby ckp danish nak mkn donut dia suh aku g cari kat shell mana2...danish ni dia taknak mkn donut biasa2 ni dia mesti nak donut hitam whahahaa...semestinya aku kena cari dunkin donut...tp shell kat ofis ni dh ttup lak tgk renovation kot...huby suh cari kat highway plus sbb situ ada satu kiosk dunkin donut...so dh alang g situ sebelah KFC aku ajak danish mkn KFC dulu sebelum balik hehehee....aku tgk dh start promotion yang cam satay tu...aku order la gak satay tu nak merasa sekali bdk tu ckp tinggal satu je sepatutnya set dia kena ada 2 cucuk...so terpaksa aku tukar ke chezzy wedges..tapi disebabkan budak tu takut aku kempunan dia bg free yang satu tu heheheee...1st time lak aku dpt benda free dari KFC ni syokk gak whahahaaa....Aku tgk gambar ni nampak danish cam perempuan lak hehehee maybe sebab rambut dia dah panjang kot...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...