Nuffnang

Thursday, November 27, 2008

Chicky Meal..

Semlm huby aku cuti..so apa lagi aku blk keje lps maghrib kuar blk sbb huby dah dpt gaji so nak kuar duit nak settle hutang2 heheheee..aku apa lg tiap kali huby cuti mesti mkn kat luar..mula2 g Mcd yang baru buka kt bangi tu..sekali g mak oii punya la ramai umah manusia...so aku decide g drive thru je la...sekali order2 bdk mcd tu ckp big mac & mc chicken sayur lak dah abis...danish lak nak toy moto-moto pun dah takde yang ada cuma alex je...so aku ckp kat huby cancel je semua..selamat budak tu ckp takpe heheheee...tak pernah aku buat cm tu order drive thru cancel balik...tp nak buat cam mana salah diorgkan....akhirnya kami g KFC je..aku mmg mula2 cam nak mkn kfc tp sbb dah 2 lawan 1 kiranya aku kalah la kan hehehe...masa msk je kfc aku tgk chicky meal dpt jam..huhu patut la ari tu anak saudara aku ckp dia beli jam spongebob kat kfc...aku igtkan dia main...ctk gak jam dia, igtkn harga dia lain rupanya dia mmg include dlm chicky meal tu....danish apa lg suka la dpt jam cam abg etet dia...sabtu ni g jmp abg etet mesti dia nak menunjuk hehehe....


Ni jam yang danish pilih...dia nak yg spongebob sama cam abg etet...aku tgk yang lain2 pun menarik gak...ada yang kena g kfc lak selalu ni nak collect...dia punya tali leh jadikan wristband...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...