Nuffnang

Monday, August 25, 2008

Project mega setiap kali raya....

Hehehe mesti korang pelik je tengok tajuk aku ni.. sebenarnya project mega tu untuk mencantikkan baju2 raya aku..sebab masa raya la kena melaram cantik2 setahun sekali la kata kan....aku memang suka buat2 kraftangan ni antara paling kerap aku buat ialah jahitan manik...so banyak la baju aku yang berlip lap lip lap (kata anak mami)....tapi aku rajin untuk baju2 yang ada special event seperti raya ke kenduri ke..kalau baju2 untuk pegi keje aku malasss sikit...mula minat jahit manik ni 2 thn lepas rasanya masa tu trend manik ni naik balik...dulu zaman mak aku dulu dah pernah ada trend ni...so utk raya tahun ni belum posa lagi aku dah siapkan untuk 3 pasang baju raya aku hehhehee....raya belum tentu jadi lagi baju raya aku dah siap..sekarang aku tak leh kerap buka almari baju nanti aku gatai nak pakai baju raya tu lak kwang3x....aku memang tak leh tgk ada baju baru mesti nak menerai...laki aku dah awal2 pesan jgn pakai baju tu skrg sbb dah ckp baju raya heheheheeee....takpe aku tahan je nafsu aku nak pakai baju tu sampai raya nanti.... ni ada pic skt baju yg aku dah siap jahitkan....ada antaranya dah lama dulu2 punya baju...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...