Nuffnang

Tuesday, March 5, 2013

Anibersary ke -9 kami..


Tahun ni 12/3/2013 genap 9 thn dah kami jadi suami isteri..rasa mcm baru je kawen..maklum la anak pun baru sorang hehehe...

Tapi sedihnya thn ni hari anibersary en. suami xde pegi india..x dpt la sambut masa tu..so kena tunda ke hujung bln..insyallah akan bercuti di Terengganu...

Disebabkan akan ditinggalkan lama, en. suami bg hadiah awl2 hehehe...apa yg aku nk ye..sah2 aku dh beli whahaha..bila dpt green light dari en. suami suh beli trs aku beli tp guna duit dia la...ari tu mcm serba slh nak perabihkan duit dia kan..baik skjp je..tp klu dh terbayang2 x leh jd..en suami pun dah byk kali suh beli..so apa lg kan..rezeki jgn ditolak...

Ini la aku beli utk hadiah anibersary thn ni...beli sndiri tp guna duit en suami..x suprise langsung...dh lama aku nak hbag kaler pink & leather...yg sblm ni suka, wpun en. suami dh approve tp bkn leather..so cancel..lagipun ni murah skt dari ari tu punya pilihan..

Tq so much abang..i ♡ u..muahhhhh...dpt hadiah baru ♥♥ kan kekeke...

2 comments:

edrina said...

Happy Anniversary Ida! Sama la mcm akak.. pilih sendiri, order tapi guna duit asben hahaha..btw..tantek beg baru tu :)

eynda said...

Happy anniversary in advance...moga sentiasa bahagia hingga akhir hayat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...