Nuffnang

Sunday, February 17, 2013

Kaler biru pulak...

Kasut lagikan...aku kalau dah start gila kasut so beli kasut sesaja...kaler biru lak tu..rasa nak kumpul kasut kaler2 lak sekarang...comei idok..bg aku comei la klu idok xkan aku belikan hehehe...

Tp aku punya kasut bkn mahal2 pun..semua murah2 je..kasut ni kt vincci ada less 50%..prinsip aku klu beli kasut biarlah yg murah2 tp ctk..x berbaloi beli mahal letak kt kaki...bg org beli mhl berbaloi thn lama..tp jenis aku suka pakai kejap2 mmg x sesuai labur smpi ratus2 kt kasut..kt hbag xpe :)...

So klu kira kasut en.somi beratus2 sepsang je banding kasut aku leh dpt 10 pasang so sama la kan..dia pun x pernah bising janji pakai duit sendiri..lantak ko la nak beli apa pun...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...