Nuffnang

Monday, June 18, 2012

Bengkel 2 Hari 1 Malam...


Sambung citer pasal bengkel Innovation Day minggu lepas...selalunya bengkel2 mcm ni buat kt ofis atau area2 KL je...kali ni buat kt luar lak...ada bajet lebih kot ;)...aku bkn setiap kali bengkel mcm ni kena join...tp tiba2 kali ni kena lak...mayb diorg nak ambil setiap department ada wakil kot....

Selamat la dekat je kt PD...kalau jauh haru gak..pergi pun bkn dgn kerelaan hati...mula2 igt jadi komitte je...sekali dpt tahu kena join...uwaaaa mls nya...

 
Bersama dgn Cik urusetia...mmg setia menanti kami datang...diorg jumaat lagi dah ada kt hotel ni....kami pagi2 sabtu baru bertolak...selamat Kajang ke PD dlm sejam je....

Pass utk Participant....cantik la kalerful...

Bayu Beach Resort...hotel dia bilik ok la...tp bab makanan mmg tak best sgt....ada private beach lagi...takyah la nak mandi laut g jauh2....

Aku kena masuk group Google...mmg tak leh terima akal langsung...blur aku duduk group ni...ye la mana org finance & admin teror bab2 system ni...nak bangunkan system bagai....sbb ni la aku tertekan...kalau masuk group Sales atau Training pun aku leh terima lagi....lagipun aku sorang je perempuan..

System yang nak dibangunkan...satu haram aku tak faham...tau la sikit2 jln citer...nanti kalau jadi dibangunkan system ni mmg aku tak masuk campur kekeke....


Staff2 yang join pada hari tu....sepatutnya ramai lagi...tp ramai yang tak boleh join....penat jgn ckp la wpun 2 hari je....penat g Bandung pun tak sepenat ini ok....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...