Nuffnang

Saturday, May 12, 2012

Renew Passport..

Passport aku dh xpired..mmg bt pun utk 2 thn je..mls nak bt sampai 5 thn..tak tau lagi thn2 akan dtg nak g mana kan..utk 2 thn ni pun baru guna 2 page je bercop hehehe...

Igtkan kuar kul 8 lbh dh awl sgt la..sekali sampai, ambik ko berbaris org nak amik no giliran....myesal x kuar lagi awl...rupanya tiap sabtu ahad hanya seramai 150-200 org je lps utk bt passport...so sapa sampai masa tu no dah 201 kirim salam diorg bg masuk..dtg la esok lak..aku td pun ngam2 je lagi 6 nak sampai 200..

So menunggu la ko selama 3-4 jam kot...dh no giliran yg masa aku dpt no pun baru no 50..tak ke lagi 100++ baru sampai no aku uwaaaaaa...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Mummy Princess said...

Itu la saya pun pergi ari sabtu, nasib baik dapat cepat....

Alida Ali said...

Mayb saya terlambat sampai kot..sampai pun dh ramai org..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...