Nuffnang

Friday, April 13, 2012

Laksam paling marbeles & powerrrr...

Salam hari jumaat uollll....

Sekejap rasa minggu ni bekerja...mayb sbb rabu cuti..esok cuti balik yahoooo.....sempena aku mls nak mkn lunch ni sbb nak menyenakkan perut mlm ni jom kita citer pasal makanan...sekurang2nya leh aku rasa kenyang hehehe...

Semlm blk keje singgah kedai feberet aku Aneka Bubur di desa tasik...best sgt kedai ni mcm2 jenis bubur manis pedas ada...pilih saja apa korang nak....kalau masak sendiri bt bazir masa & penat badan je..bkn mkn ramai pun...beli byr RM2.5 blh terus mkn kekeke...dasar pemalas....

Tiba2 nampak Laksam...yg dikatakan paling femes... kejap je letak abis...sblm ni mmg ssh nak nampak bayang...so alang2 dh nampak aku beli la gak..nak rasa btl ke tak merbeles....padahal bkn aku suka sgt pun...

Rupa laksam bila dh dicampur kuah sambal semua...ada ke org tak kenal mcm mana rupa laksam hehehe....

Sekali suap wow mmg marbeles...sekali hadap aku leh abiskan wpun sblm ni aku jarang mkn sbb tak berapa suka...mmg sedap sgt sbb kuah dia xde langsung terselit tulang ikan...biasa aku mkn ada juga serdak2 tulang tu..ni mmg memenuhi citarasa aku sungguh...rasa pedas masin semua cukup...

Lepas ni boleh beli lagi..ok dh rasa kenyang...alhamdulillah...


4 comments:

Lia said...

sedappnyaaa... lama tak makan laksa. dulu selalu beli ada kat sorang makcik tu jual. mmg sedap laksam dia tp skrg dia tak niaga dah.. huhu

geez said...

Laksam..Makanan orang pantai timur nie...makan kegemaran sy..

Wahayunis Muhammad said...

huhu.. rindu bubur.. Sedapnya laksam. Dahla feberet. tu yang rindu eNC tu.

Alida Ali said...

Lia & Gee L mmg sedap..ssh nak jumpa Laksam yg org jual sedap mcm ni...

Wawa : kami pun rindu nak mkn2 dgn awk...sedih kalau igt kisah dulu2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...