Nuffnang

Monday, April 23, 2012

Beger Besar...

Salam hari isnin....mcm mls je nak g keje ari ni...biasa la tiap minggu monday blues...aku je kot mcm ni hehehe....

Smlm cik abang cuti...mcm biasa la dia cuti aku pun cuti masak gak...sekali sekala kan nak mkn luar...kira mcm family day hehehe...sekali sekala ke?....

So pikir punya pikir masing2 lain2 tmpt nak mkn....danish je senang dia nak  main je kt Jusco...aku nak mkn kt Seoul Garden dh lama dh...tp selalu terpaksa mengalah....kali ni huby nk mkn Carl's Jr....suka sgt dgn beger besar tu...siap bt alasan lagi dah 3-4 ari terbayang2...cisss bedebah..sebagai isteri yg baik terpaksa megalah..baikkk la sgt....lagipun pikir tgh bln terpaksa redha..janji minggu depan kena gak g Seoul Garden...tak kira...ugutan ni hehehe....



Huby g parking aku g order dulu...amik ko byk tu aku order....last2 beger semua tak mkn hanya perabihkan fries je....fries pun beso2 tambah aku add on chillies chess fries tu...tu pun jenih nak abiskan....aku mmg tak mampu la nak abiskan begertu sorang2...seketul tu pun dh sama besar dgn 2 tapak tangan....perut ai dh kecik skrg whahaha...jgn caya...

 Danish keje dia refill air je...mana tak kembung perut...ibu dah la jenis tak minum byk..danish dgn ayah sesuai la jenis kuat minum air....

 
Sepatutnya blk dari Mines nak g Jusco..atas permintaan danish la tu sbb nak main games..tp disebabkan takut tak smpt g Karate so ayah terpaksa pujuk ajak g Jusco lepas Karate...selamat budak ni ok...so abis mkn terus callow blk umah dulu....ptg kuar blk ke Jusco...asyik berjalan je kejenya....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...