Nuffnang

Thursday, March 22, 2012

Photobook Pertamaku...

Skrg kan tgh hangat pasal photobook ni...so aku pun nak mengetest gak la...lagipun sejak ada digital kamera ni semua pic tak pernah dicuci..MIL aku selalu je bising...dia nak tgk gambar kena buka notebook kekeke....

Kat Milkadeal & Groupon byk je promosi photobook dgn harga yang murah2 ni...sama je lbh kurang klu nak cuci kat kedai....lbh kurang je regenya...

tp bg yg tak kreatif mcm aku ni kena la belajar dulu & biasakan diri dgn software dia...mmg terkial2 la...org yg pro mcm xofismate aku Ruby mmg cun la photobook dia...jeles ok....takpe pelan2 kayuh...

Aku rasa aku send kt Pixajoy minggu lepas x silap hari khamis..ikutkan delivery 7 hari bekerja...tgk2 smlm dah sampai...sukaaaaa sgt...

Hardcover aku salah pilih la pulak...baru aku tau kalau jenis mcm ni namanya Debossed Hardcover... kalau gambar penuh Image Wrap hard cover...tu kecacatan pertama photobook ni...tak suka tak suka....

Aku suka hard cover mcm ni "Image Wrap"...takpe utk photobook ke-2 kena bt dgn lebih berhati2..


Ini la hasilnya...susunan yang selamat ikut design sedia ada sbb saya budak baru belajar hehehe...org lain susun ctk dgn design yang cun2 je...

Takpe next time buat yg lebih cantik & cun dari yg pertama ni (ayat sedapkan ati)..lagipun baru terbeli lagi satu kt Groupon tadi...See xcited lbh tak menyempat dah beli lagi...cpt2 sapa nak beli promosi masih ada lagi...kali ni lagi murah RM64.00 je...

Berbaloi la kot...kalau nak htr kedai bt photobook ni pun beratus ok...so bt la sendiri...design & susun cantik2 htr by email je...duduk kt umah/ofis tiba2 sampai je parcel...cantik x cantik belakang kira sbb kita sendiri yg design hehehe....


4 comments:

crvmin said...

wahhhhhh cantisss..sue ada gak tgk cuma belum berhajat nak buat live jeee.....!!!so next time boleh lee try....

Alida Ali said...

Beli je dulu voucher tu...valid sampai bln oct...

kurus said...

cantikkk nyee
rajin alida buat
akak x pandai huhuh

Alida Ali said...

Saya pun x pandai...bila godek2 software dia nampak mcm senang..tu yg cuba...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...