Nuffnang

Friday, March 16, 2012

Novel : Dibius Cinta

SINOPSIS - DIBIUS CINTA (Qash Irdina)
"Eh, kau ni gila ke apa? Dahlah kau langgar aku tadi. Lepas itu, kau hempuk pula aku dengan beg Bangla kau tu. Hah, sekarang kau panggil aku perogol pula."

Pertemuan pertama mencipta pengalaman memalukan apabila pemuda yang cuba membantunya diserang dengan beg Bangla miliknya. Saat itu ingin sahaja dia berlari 1000 meter tanpa henti dan tak tahu mana nak sorokkan mukanya. Pertemuan demi pertemuan tercipta dengan sendirinya seolah-olah takdir sengaja mempertemukan dua insan tanpa perasaan cinta.

Tanpa disangka, takdir telah menyatukan mereka apabila Adam Syafiq dan Cazlin Amalina disatukan atas rencana tersembunyi. Mungkinkah ikatan yang dibina tanpa perasaan cinta mampu menggapai istilah happy ever after? Mampukah kedua-dua mereka menghindari bius-bius cinta yang mula menghampiri? Akan adakah badai yang melanda untuk menguji kesetiaan mereka?

Baru habis baca buku ni...g holiday pun hangkut novel...dlm kete pun baca...akhirnya habis juga...jalan citer best mcm biasa kisah perkahwinan pilihan keluarga...tp ada kelainan skt dari citer biasa....aku suka watak Cazlin Amalina...unik pula nama dia mula dgn huruf C...biasa Shazlin kan...mula2 mcm slow skt lama2 makin best.... 

Sapa nak baca tp malas nak beli lagi boleh baca di Penulisan2u ni dulu.... 

1 comment:

ieda said...

rajin baca novel, dah minat kan ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...