Nuffnang

Tuesday, January 10, 2012

Tragedi Januari 2012.....

Baru masuk 3 ari je tahun 2012 dah ada berita buruk yg aku terima....igtkan ujian dah habis bila masuknya tahun baru....rupanya allah masih menduga aku sekeluarga....takpe aku redha...ini bermakna allah sayang kami dan menguji kesabaran kami....


Semlm masa aku kat ofis tiba2 huby bbm pic dia naik wheelchair....pelik gak igtkan pic lama...blur gak aku sekejap..apa kes lak laki aku ni....bila tanya baru dia citer kaki dia bengkak sbb main futsal smlmnya dia terseliuh....takut gak kot2 patah...makin lama makin teruk....

Mula2 huby tak bg aku balik...dia ckp leh handle lagi...tp sbb mcm lama nak kena tunggu dgn danish tak mkn apa2 so aku kena gak blk....kecian dekat danish....mmg masa tu pun dah tghari so amik halfday je la trs....


Jumpa doc slmt cuma ligamen je koyak..kena gak pakai padding & balut.....utk lbh kepastian huby kena rujuk doc pakar....result still sama....kena pakai tongkat utk elakkan kaki lbh pressure....nak kena cari tongkat la pulak...kalau beli pun tk berbaloi....selamat Fiza ada sebagai penyelamat......

Skrg ni huby dpt mc lama sampai next appointment...seronok la tu duduk umah leh rehat...sorang2 kena sakit...tp ada hikmah sebalik semua musibah ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...