Nuffnang

Wednesday, January 25, 2012

Selamat Pengantin Baru Anoy...

Wedding Anoy/Fizah ni ahad lps lagi..tp takde mood nak create n3...so skrg ni baru berkesempatan...takpe sblm memulakan keje..kita rehatkan minda dulu....tambah2 ari pertama keje setelah cuti panjang...lagi la mood belum datang...

Selamat Pengantin Baru Fizah & Aman...semoga kekal sehingga ke syurga...berjaga2 la lps ni lagi bg rintangan di alam rumahtangga...saja nak menakutkan fizah hehehe...

Aku tertekan tgk pic sendiri...nampak gemuk sgt...penat aku jaga mkn...badan still makin naik...apa la hormon badan aku ni...byk hormon gemuk je kot...duduk sebelah fizah dh tentukan nampak fizah berseri2..nama lagi pengantin..berseri2 sangat...takkan aku lak lebih berseri dari dia...aku dah sah2 nampak hodoh sgt uwaaa...

2 comments:

Lia said...

berseri tgk akak pakai colour purple tu.. ^__^

Alida Ali said...

Berseri ke? nampak mcm tenggelam..tambah makin gemuk dan tembam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...