Nuffnang

Thursday, January 19, 2012

Puding Karamel...

Weekend ari tu masa tgk blog ke FB entah..hilang ingatan sekejap...ada la org upload Puding Karamel yang diorg bt...adoiii trs rasa teringin sgt nak mkn...tp tak terlintas lak nak beli kt kedai....cuma terlintas kt kepala nak bt sendiri...rajin sungguh la teringin aku kali ni....selalu kalau teringin je g beli sudah abis citer...mudah & cepat....

Balik tgk bola trs beli brg2 utk buat puding karamel...sanggup tu tgh2 mlm ginggah mini market ..selalu malas gila2 punya....tp sbbkan hati meronta2 nak mkn ku gagahkan juga....

Pagi ahad bgn tido trs buat...bertambah gagah lak aku rasa...igt senang ke nak tgk aku berkobar2 nak bt mcm ni...ada apa2 ke ;)...bt pun rasa pantas je siap...siap trs ltk dlm peti ais...
Ini la rupanya bila dh terlangkupkan...kali ni mls nak bt dlm loyang sbb selalu bt dlm loyang mcm kekurangan air gula je...so buat dlm tipuware kecik2...senang nak mkn....huby pun suka bt dlm tipuware kecik2 ni....so blh la buat2 minum petang...

 


2 comments:

Cik Kamoo said...

sedapnye! dah lama tak buat puding caramel nie....

Alida Ali said...

Kalau buat sendiri puas sikit nak mkn..leh bt byk2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...