Nuffnang

Monday, January 30, 2012

Mee Udang...

Smlm disebabkan dah malas nak mkn nasi so kena la masak benda lain selain nasi...so skrg kena diet nasi utk kurangkan kegemukan hehehe...tp masalahnya si danish ttp nak nasi gak...tp nasi goreng..karang dia tak mkn langsung kecian gak...so nasi khas utk danish je...

So sbb seminggu lps huby ada rekues nak mkn mee udang so smlm aku terlintas la nak bt...ada gak idea nak masak benda lain....so mee udang la kami smlm....

Setelah bertungkus lumus pagi smlm siap la mee udang ni....nampk mcm ok..nak mkn dulu x berapa berani...so tunggu huby jadi perasmi dia...tunggu putera raja tu bgn berkurun la...slmt masih blh thn lapar..aku jenis dh mls gerun nak cuba dulu...tambah2 benda yg jarang masak ni....biar org rasa dulu...klu tak sedap aku takyah mkn kekekke...

Buat kali ke-2 ni aku ikut resepi google. je..agak berjaya sbb huby ckp marbeles...ye ke atau nak amik ati aku je...tu pun ckp masa aku dlm bilik air..mcm tak ikhlas je nak memuji...

next time masak lagi mee udang boleh guna resepi ni...senang dan cepat...next time tu tak tau la bila lagi hehehe...tunggu ada rekues baru buat kot....


2 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

nak resepi.huhuhu

Alida Ali said...

Resepi tanya pakcik google je...belasah je namanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...