Nuffnang

Friday, December 30, 2011

ARIANI Sale Sampai 2hb Jan 2012...

Sapa belum g Ariani sale ari tu jgn kecewa ye sbb Ariani sambung lagi sale dia sampai 2hb Jan...wah wah wah mcm menarik ni kalau pegi lagi....tp kena control kekeke...hati aku ni blm leh caya sgt...ckp je suh control...tgk2 dah tercegat depan Ariani whahaha...


Masa aku pegi ari tu pagi lagi...so keadaan kat Ariani blm kelam kabut lagi...bgs pegi pagi2 ni semangat masih kuat nak memilih...tp kalau g Ariani ni kalau niat nak beli selai 2 je jgn caya la...bila salegirl tu dh start melayan mesti terbabas....

Tiap kali masuk Ariani mmg ssh skt aku nak control membeli dgn berhemah kekeke...sbbnya bdk2 tu bermulut manis...aku ni lak jenis senang cair...so mmg padah la...sampaikan aku kalau x btl2 nak beli mmg kawal nafsu utk msk...kalau tak mmg cari pasal....


Seeeeee....niat nak beli selai je kaler ungu utk satu baju kurung tu...sekali kuar tgk apa yg jadi....tp paperbag belakang tu sebenarnya baju ctk nak matchkan dgn tudung...tp utk satu paperbag depan tu pun leh memuatkan 4 helai tudung whahahhaa(gelak setan)....

Takpe disebabkan gaji bln ni terlalu lah awal...so utk menyedapkan ati sendiri & bgth huby "duit byr tudung tu duit gaji bln lepas" kekekeke....

1 comment:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

oo, dh extend yer..
sy dh pegi, sempat grab 3 lai nur kasih, heheheh..
murah aje regenyer pun.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...