Nuffnang

Tuesday, September 6, 2011

AidilFitri 2011-Raya Ketiga...

Tema - Caca Marba(Colorful)

Patutnya raya-3 ni kami dh blk KL sbb jumaat huby dh keje...tp masa g ipoh otw nak blk taiping tgk kete mula dh berderet panjang....cfrm jem gila kalau blk ptg tu juga...maybe ramai yg dh start keje ari jumaat so semua berlumba balik hari khamis tu...

Bila kemas2 baju masukkan dlm kete sekali SIL & MIL hasut danish lak...suh balk esok pagi...kalau ikutkan kami nak blk khamis gak wpun tau akan jem....tp bila danish dh merengek nak blk esok gak sekali dgn SIL terpaksa la keluarkan blk semua bag dari kete...buat penat je kemas baju....

Ptg tu dh bosan tak tau nak bt apa so SIL ajak bergambar sbb belah tepeng blm bergambar ramai2 lagi...kena la tukar baju....tp semua x sedondon dah...belasah je la...

Mak dgn anak menantu perempuan...dgn anak menantu laki takde lak....sbb tak cukup korem...

Belah huby tak ramai pun...cer kalau belah aku rasanya tak cukup tempat....

Akhirnya ada gak pic bertiga...

Habis mengedik posing dekat umah kami keluar g taman tasik taiping pulak...mmg poyo je kan...igtkan tak ramai org time2 raya...tp penuh gak..yg nak masuk zoonya.. berkelahnya... raya2 pun berkelah ke... tak beraya kot org2 taiping ni hehehe...

Tengok tu dgn MIL sekali posing...sporting pulak dia hari tu...kalau tak mesti membebel senja2 duk mengedik kt tmn tasik ni....

Cucu2 opah...danish takleh panjat pokok duduk bawah je la...nampak danish paling besar...besar badan & besar ragam pun sama hehehe....



1 comment:

ieda said...

banyak kenangan syawal kan dik .. suke tgk pic2 nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...