Nuffnang

Sunday, September 4, 2011

AidilFitri 2011-Raya Kedua...

Raya Kedua - Tema Kuning + Hijau...

Raya ke2 ofcoz aku nak blk kuala kangsar bandar diraja...kampungku yg tersayang hehehe...tp kureng skt sbb opah dh takde...blk kuala cuma lepak2 kt umah dgn abang2 sambil mkn2....

Nak beraya umah org pun takde mood....ptgnya pula dh plan dgn member2 sekolah nak jumpa...tp sblm tu jln2 dulu bawah bdk2 ni tgk sungai....danish ajak cousin dia sekali...kalau dia sorang nanti cfrm la bosan...so bawa la sekali diaorg...takde la dia bt hal...

Sungai perak...tmpt ibu dgn ayah selalu dating dulu hehehe...abang sepupu danish nampak lagi kecik dari danish..ke danish yg terlebih besar....

Lps tu g Istana Kuning...skrg dh jadi muzium..tp takleh gak masuk dah sbb dh ada muzium diraja yg baru...dulu sini la aku melepak dgn BFF aku..sbb dia mmg duduk area Chandan ni...tempat ni dulu BFF aku jual burger...

Ada juga gambar ber3...sbb ada budak 2 org tu blh tlg snapkan pic....danish lak kena pakai baju kaler hijau..masa kemas2 baju baru pasan danish takde t-shirt kuning...pegi soping last ari tu pun x jumpa...so pakai je la baju hijau janji ada gak kuning2 sikit...

Sepatutnya ada sorang lagi...tp masa kt umah dia tak sempat bergambar...so kami ber4 je la....jeles gila duduk kuala member ni leh beli rumah yg cantik & murah...aku rasa kalau kt KL umah secantik & sebesar ni mau rege lebih 400K....diorg duk kuala leh beli dgn harga 100K++ je...lbh kurang apartment aku yg sekangkang kera ni je...ni buat aku nak duduk kpg ni..tp nak keje apa lak....

Habis beraya dekat Kuala dlm kul 9 mlm trs blk semula ke Taiping..senang duduk dekat2 ni...sehari boleh ulang alik....sampai taiping call umah diorg ckp nak kuar beraya...trs kami ke kemunting lak umah pakcik....hampir tgh mlm gak la baru blk umah...penat jgn ckp la tp srnk....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...