Nuffnang

Wednesday, August 31, 2011

Ku Pohon Ampun & Maaf...Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011....

Entry Melekat...Entry baru di bawah ye...



Selamat Hari Raya Aidilfitri.....Ramadan makin meninggalkan kita & Syawal bakal menjelma....sekejap sgt rasanya Ramadan tahun ni....aku lebih xcited menyambut Ramadan dari Syawal..... berakhirnya Ramadan buatkan hati aku sayu & sedih sgt....

Kemeriahan raya pun aku tak rasa langsung....maybe juga sbb aku tak balik raya pertama so mood nak raya hilang begitu saja...lagipun bila kenangkan semua org yg aku sayang dh pergi so tak ada raya pun ok....tak ada la aku rasa sayu sgt sbb tiap kali raya hanya boleh menziarah mereka di pusara saja....tahun ni aku kehilangan Opah yg tersayang so raya aku lebih tak bermakna....

Ok la taknak sedih2....tgh bt n3 pun boleh menitis air mata.....kepada sesiapa yg balik raya tu hati2 di jalan raya...aku ari isnin still keje lagi...mlm esoknya baru blk ke taiping...cfrm la tak jem hehehe (gelak kasi ceria skt)...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin andai ada yg terguris hati masa aku menulis selama ni....kadang2 kita menulis tanpa sedar kita dh buat org terasa...aku pohon ampun & maaf dari hujung rambut ke hujung kaki.....




2 comments:

Happy walker said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Happy walker said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...