Nuffnang

Sunday, July 17, 2011

Soping Pra-Raya...

Aku rasa org lain semua dh beli baju raya anak2 wpun sikit2...aku baru nak beli...lagi pun mega sale baru bermula....

Aku kuar g KL punya la awl sbbnya dh alang2 g amk RV kat mimie trs la g sogo....kalau biasa kul 10am xde la ramai sgt tp ari ni mak aiii punya la ramai....semua kecoh beli baju raya anak juga rasanya ...mustahil beli baju pakai harian berbakul2kan...

Baju melayu danish & ayah pun x beli lagi so maknanya tema pun xtau lg la kaler apa...cadang mmg nak beli siap je..tu yg tak kisah sgt....



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

shopping skang senang.pose nnti...hadoi...penat!!!

zatil said...

besnya dah sopink..senang hati..puasa nanti x yah risau2..

Alida Ali said...

Mrs.Z : Haah pose nanti cfrm mls nak redah org ramai....penat satu hal kelam kabut nak berbuka lagi penat....

Zatil : Soping utk danish je...utk baju2 casual cukup dh kot...nanti cari baju melayu je lg....thn ni mcm tak beria sgt la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...