Nuffnang

Tuesday, July 5, 2011

Rumah Tudung..

7Ari tu masa g mkn kat Austin ternampak satu kedai tudung yg menarik perhatian aku...selalu je jln2 kt situ selama ni...tp tak perasan lak kedai ni....

Keluar je kete trs ckp kat huby nak g jenguk sekejap menarik ke tak....kekeke hangin je laki aku...dah la dia nak cpt nak bt keje kt umah...relak ye tak elok marah2...bini abang mmg mcm ni.....

Lokasi btl2 depan Red Wok...nanti nak beli utk raya mmg sesuai la...takyah g jln TAR berpanas semua....rupanya tmpt ni la yg keluarkan tudung brand Nur Kasih....kebanyakkan yg aku beli online ada di jual kt sini....

Aku cuma beli selai terasa la mahal lbh kurang online je...tp boleh la tawar menawar.....klu beli byk mmg berbaloi la....tambah2 lagi kalau beli borong utk bussiness....mmg harga jauh berbeza....kakak tu pun suh aku jual online boleh beli borong kt dia...blm ada semangat lg nak berniaga hehehe kalau mengabiskan duit tu mmg aku bersemangat...

Kedai dia simple je....bersepah2 dengan tudung....nama lagi pembekal tudung so byk la tudung yang siap2 berbungkus....masuk sini boleh jadi rambang mata la.....kalau setakat nak beli selai baik takyah la aku rasa sbb tak berbaloi...beli online aku rasa lagi murah....ari tu nak taknak dah masuk beli la juga....

So sapa2 berminat nak meniaga tu boleh la terjah kedai ni....bak kata tauke tu kain semua standard pearl haya sbb diorg pun pakai kain yg sama...cuma harga jauh lebih murah dari PH....tu kata tauke tu la betul ke salah tak pasti....ni address nya...

Rumah Tudung
No.7(1), Jalan 7/7C,
Seksyen 7,
43650 Bandar Baru Bangi,
Selangor.
Hp No : 019-276 0981/019-275 0981

3 comments:

Unknown said...

nyum3..kena terjah ni!

Alida Ali said...

Terjah jgn tak terjah...

Mazia Husin said...

yes....bleh menyesatkan diri kat address ni nanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...