Nuffnang

Monday, June 20, 2011

Tesco Kajang..

Salam pagi Isnin...isnin yang Monday Bluessss.....

Bulan ni mcm cpt btl barang dapur abis...sblm hujung bln lagi semua dah licin....adakah terbukti aku rajin masak kekeke....so smlm terpaksa la gerak gempur terjah Tesco....wpun huby penat tak cukup tido tp kena follow gak....saje gedik nak dera huby.....mana boleh seminggu tak kuar dgn huby...dah la sabtu dia pergi mencari harta karun lagi...nasib baik skrg team diorg dah terror sikit...ari tu dpt no.1 minggu ni dpt no.3...kalau tak dulu2 semedang je kalah hehehe....baru 2 kali ni je menang..harap2 next time leh menang berganda lagi....

Barang2 habis cpt sbb danish kan dah sebulan tak sekolah...jadinya tiap2 ari kena masak...kalau tak masak nak mkn apa si debab tu...nak harap ayah kuar beli makanan mau kebulur dia nak tunggu ayah bgn tido....nak taknak kena la masak wpun simple2......

Minggu ni pula dia dah start sekolah blk....wajib bawa bekal sbb tak harap dia beratur beli makanan...tu yg kena beli brg juga...padahal seminggu je lagi dah nak dpt gaji...

Bayangkan beras pun habis...selalunya 2 bln pun belum tentu surut lagi kekeke...bab memilih beras aku serahkan pada yg pakar...korang bayangkan dari sejak kawen aku tak pernah beli beras sendiri....semua huby yg belikan...ntah la bukan la susah sgt nak beli tp sbb dah biasa huby yg belikan jadi aku rasa kurang confiden hehehe...



5 comments:

ieda said...

oh yaa .. akak lak memang akak lah yg beli .. hubby tukang bawak je :)

~~zAnAfAhMi~~ said...

lamanya tak pegi tesco Kajang, rindu la.....
ok la tu kalau hubby pilih beras, akak ni...pegi pasar beli ikan pun dia yg pilih, akak cuma tunjuk nak yg mana...hehe..

Mr. Z and Mrs. Z said...

alahai tgn danish cenggitu pon die semnagt gak nak tolak troli.huhuhu

sweetsal said...

esok nk gi tesco jugak lah..byk brg dapur dh abis...huhu

kAy's said...

sian kat bdk debab kna dera tolak troli..dhle tgn berbalut..danish meh dok ngn aunty kay..aunty kay bg mkn coklat byk2,xyah susah2 tolak troli..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...