Nuffnang

Sunday, May 8, 2011

Yati Ayam Percik...

Cite pasal makan lagi ye kita hari minggu ni...gila la mana tak gemuk asyik2 n3 mkn je....

Aku lama dah tgk Restoran Yati Ayam Percik kt BBB ni...tapi tak pernah terpikir nak singgah cuba mkn kat situ...tp bila tgk ramai sgt yg checkin FB kt sini tergoda gak nak rasa sedap ke tak....

Deco yang ctk bg aku...

Order pun main tulis2 je apa ko nak mkn...takyah susah hati kecian tgk pekerja tu berdiri lama2 tunggu sampai ko abis belek menu nak order apa....dah siap tulis zasss panggil diorg bg list....

Comelkan mug mcm bekas letak taucu ni kekeke...dulu g william huby igt order air apa2 leh dpt mug mcm ni...tp salah tekaan dia...ada sesetengah air je diorg serve dlm mug mcm ni...so skrg puas dah ke hati abang dpt minum air dlm mug mcm ni.......

Aku order nasi kerabu...tp takleh lawan nasi kerabu aku beli tepi jln pagi2 utk bfast....dah la mahal 1 set biasa je lbh kurang RM8...aku beli tepi jln nasi kerabu ayam + telur masin baru RM5.80. cukup la sekali nak merasa...


huby amik set nasi & sup tulang...sama gak la mahal....keropok lekor tu danish sebuk nak...padahal pasar mlm murah je keke....

So apa aku rasa?...mcm tak best je...maybe gak ayam percik dia yg menarik kot...kalau pegi lagi yg dah mkn ni mmg tolak tepi la...kena cuba ayam percik pulak tgk mcm mana rasanya....

Tu pendapat aku je..maybe org lain, lain citarasa diorg...so jgn sebab aku komen tak best korang taknak pegi lak....cer rasa dulu mana tahu memenuhi kriteria korang ke....risau komen2 ni kang kena saman lak kekeke...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...