Nuffnang

Monday, May 2, 2011

Pergi Takkan Kembali..

Smlm pg aku dpt berita Pah kesayangan aku dah xde...paling aku kesal x boleh dimaafkan diri aku adalah aku tak sempat melihat Pah utk kali terakhir...semua tu mmg salah aku...knapa boleh lalai lupa keluarkan tel dr hbag...tu org tua ckp kalau kita terlalu gembira sgt pastu akan ada kesedihan....

Pah menghembuskan nafas terakhir pkl 5am...beratus mis cal sms aku dpt...tp sbb lewat bgn, kul 10am baru aku dpt tahu tu pun abg aku cal lagi...bgn subuh pun x perasan atau dgr org cal sbb hbag bilik lain waaaaaa....

Masa dpt tahu tu aku blur...bila anak buah cal ckp nak kebumi kul 11 aku trs snyap dan airmata mengalir tiba2...sbb aku tahu takkan smpt nak jmp klu dr KL kul 10.30am...mmg x smpt wpun dikebumikan pkl 12.30pm..ngam2 aku sampai dah siap semua...sepanjang perjalanan air mata aku mmg senang je mengalir..menangis sbb kenangkan kebodohan diri sendiri dan rasa bersalah sgt dgn arwah Pah..

Selamat mggu lps blk smpt jumpa Pah...masa tu pun nampak Pah mmg kritikal...perginya dlm keadaan aman tak perlu lagi tanggung kesakitan lagi...

Tinggal kenangan....Pah la tmpt aku menumpang kasih sayang & bermanja selepas pemergian arwah mak & abah..skrg tak ada la kalau aku blk kpg...maybe juga lagi bertambah jarang la balik...

Tahlil malam pertama...kami pakcik makcik & adik beradik je uruskan...mana yg mampu je masak utk jamu org surau makan....

Semoga Pah ditempatkan di dlm golongan yg beriman..amin...al-fatihah...



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 comments:

ieda said...

dik pah tu siapa ??

alfatihah buat arwah semoga tenang disana .. pic x clear .. akak x berapa nampak .. uhu

zatil said...

takziah..dan al-fatifah..

Alida Ali said...

Kak Ieda : Pah tu Opah org perak panggil...pic tu mmg blur sbb guna hphone je masa tahlil...tu kakak2 ipar saya je....

Zatil : tq...

Wahayunis Muhammad said...

Al-Fatihah dan salam takziah kak ida.. jangan rase berslh sbb xdpt tgk org yg kite syg bile die dah xade. yg penting kenangan kite mase die masih ade sbb kenangan tula yg kita akan ingat selalu smpi bile2...

eyndayusoff said...

Salam takziah...

ummi_khalish said...

takziah...semoga Allayarhamah di tempatkan di kalangan orang yang beriman.....

Cikgu Yus said...

salam takziah...yus pnh rasa mcm nie...2thn lepas, atuk meninggal dan x sempat nak tgk aruah tuk kali terakhir...

edrina said...

Al-Fatihah, semoga arwah Pah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.. ameen..

Insyaallah Pah tunggu Ida di Sana.

mama tims said...

takziah..semoga aw]rwah dtempatkn dkalangan org beriman..al fatihah..

Alida Ali said...

Tq Wawa & semua yg ucap takziah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...