Nuffnang

Tuesday, May 31, 2011

Misi Terjun...

Amaran : Kalau tak berani tgk luka jahitan jgn tgk hehehe...

Misi bukan mcm misi haziq tu ye...ini misi "Nurse"...tiap2 mcm keje aku jadi misi bersihkan luka danish dgn ayah dia....ayah pun kena cuci tiap2 hari gak wpun luka dia kecik je....

Danish mula2 dulu teruk skt nak cuci sbb dia jenis tak tahan sakit...asyik menjerit je wpun aku belum sentuh.....boleh pulak suruh org tutupkan mata dia...sedangkan boleh je tutup mata tu sendiri...skrg dah boleh tgk dah sbb luka dah kering.... tu pun tgn belah kiri je kanan masih tak berani nak tgk...tu yg sebuk suh snapkan pic sbb dia tak berani nak tgk live bila buka balutan....


Dua2 jari ni belah kiri...tak brapa teruk sgt sbb luka dia tak terlalu dalam.....tp dua jari gak yg kena....

Belah kanan ni paling teruk....terlalu dlm sampai kena urat....kalau dh kena urat tu cfrm dlm sgt sbb tgn danish jenis tembam....biasa nak amik darah pun ssh nak jumpa urat kekeke..tu kira dah ok sikit banding mula2 dulu aku nak cuci pun ngilu....slmt la ibu bukan jenis pengeli mcm ayah...klu tak penat gak nak ulang alik ke klinik tiap2 ari....

Kalau luka biasa tak perlu cuci tiap2 hari..tp doc ckp ini kena dlm bilik air so takut kuman bilik air kan kotor....mmg wajib cuci selalu....next week isnin dah boleh buka jahitan....ngeri aku pikir danish mcm mana nanti...cfrm la menjerit tak hingat dunia...



2 comments:

LMj said...

aduuuuuuuu ngeri saya tengok

ieda said...

huhuhu dikkkk ngeri akak tgk .. risau sib baik x ape2 yg lebih teruk .. bila tgk jari tuu mujur insiden tuu x melibatkan yg lebih parah sprt putus jari ke .. sbb bila tgk luka tuu dah hampir2 separuh dari jari huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...