Nuffnang

Thursday, April 28, 2011

Pelik Bin Ajaib..

Tgk brapa panjang barisan...aku kira yg penghujung sekali..padahal org jual nasi lemak ni x dtg pun lg wpun dh kul 8...still ramai setia menunggu termasuk aku...

Ni yg aku cite dulu nasi lemak beratur...peliknya xde lak org2 yg beratur ni merungut lambat...sedap & murah apa pun org sanggup buat kekeke...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

ape yg sedapnye?nasi atau sambal nye?

Alida Ali said...

Sambal, lauk & nasi hehehe...semua la kiranya...tambah lagi murah yg amk...2 jenis lauk baru RM3. Bahaya ckp kt mak buyung ni...kang tak pasal mgidam jenuh nak htr ke sana...

ieda said...

aah dikk .. skrg nie duit mahal .. so brg makan mana yg sedap dan murah .. mereka sanggup tunggu kan :)

Alida Ali said...

Tu la kan kak...mana yg murah mmg menjadi tumpuan....

zatil said...

murah tu klu 2 lauk rm3! kecur air liur pulak..

kat sini ada satu gerai jual nasi kukus yg mmg sedap..nasi, ayam goreng, sambal, timun n kuah gulai(+kentang,sayur2,ayam etc), RM3.5..which is kira murah la utk lunch yg sedap..mmg beratur jugak..tapi puas ati..:)

~ Mummy Gee ~ said...

k.g pun kerap gi beli kat gerai makcik ni.... dalam minggu ni memang lewat sikit makcik ni bukak gerai....

Alida Ali said...

Zatil : Haah mmg murah zatil....untung kalau beli...

Kak Gee : haah la kak mggu ni lambat dia bukak...td pun ida tgk blm buka lagi..mesti lps kul 8 baru ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...