Nuffnang

Saturday, March 12, 2011

Our Anniversary....


Hari ni 12/3/2011 genap 7 kami melayari bahtera rumahtangga bersama....rasa mcm baru je kawen...rupanya dah 7 tahun...pantas btl masa berlalukan....

Kalau kira sekali masa perkenalan masa tu aku baru umo 19 tahun skrg aku dah 29 thn so bermakna 10 tahun dah kami kenal...lama kan....tp anak still sorang juga....sedangkan kawan2 yg baru kawen anak dah 2-3 org dah....buat masa ni kami sorang tu je...tu je rezeki yg allah bagi bt masa ni...harap2 ada la rezeki akan datang...kalau takde pun terima la dgn redha rezeki yg sorang tu pun dari takde langsung...

Semoga ikatan perkahwinan kami akan berkekalan sehingga ke syurga.....doa2 kan kami bahagia untuk selama2nya......

9 comments:

NeenaAnuar said...

happy anniversary for both of you.. semoga berbahagia selama-lamanyerr... and neena doakan semoga kalian bakal bertambah rezeki.. keberkatan dan jugak bakal menambah ahli keluarga baru secepat mungkin.. insyallah.. aminn.. ;)

Salbiah bt Karim said...

happy anniversary ida. semoga kekal selamanya dan bertambah rezeki anak

ieda said...

eppy aniversary dikk .. semoga hubungan berpanjangan sehingga ke hujung nyawa .. dan gembira selalu :)

DgurLinReD said...

epy anivesary!!

Mr. Z and Mrs. Z said...

hepi anniversary..semoga dimurahkan rezeki skeluarga =)

mummysyafie said...

happy anniversary!!

Sue* mamaID said...

happy anniversary...
date anniversary kite sama la...cuma saya yg ke6 thn...nama anak kite pun sama...tapi awak mude dari saya...hehe

mimie1678 said...

happy anniversary alida... :-)

Alida Ali said...

Sue : ye ke sue..ramai juga yg kawen tarikh ni kan....semua kebetulankan...saya kawen awal kekeke...

Mimie : tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...