Nuffnang

Thursday, March 17, 2011

Baskin Robbins....

Pestime mkn ok...keciankan org kpg tak biasa mkn benda mahal2 kekeke....sebelum ni asyik dgr org ckp mahal so tak berani la nak jengah tgk harga pun.....

Tp kalau ikutkan takde la mahal kira mampu je la aku yg kpg ni pun mkn sekali sekala...tp sbb aku bukan pengemar aiskrim tu yg tak kisah sgt.....


Ari tu pegi sbb ada member...kalau tak sampai sudah aku tak jejakkan kaki ke BR...tp still tak beli aiskrim...cuma beli Mocha Blast...kalau nak bt bandingan aku lbh suka starbucks punya ais blended lagi nyummy......

6 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

sedapnye BR!!!

Yan said...

BR mmg selalu buat akak kopak. Anak2 punya kerja.

Alida Ali said...

Mrs. Z : suka ek BR ni...

Kak Yan : Takpe diorg tahu ibunya kayo hehehe..

Saliza said...

kalo x mo beli eskrem pon pi je try2 eskrem die sesudu sana sini best tuh rasa bebyk hehe

nih BR kat Mid ek

Alida Ali said...

huh kat mid ni kedekut gila...kitaorg minta siap jeling2 je...igt aku takde duit ke nak beli...

zatil said...

BR ni sekali sekala oke ler..lg bes Sundae MCD kut..

Tp my fave Coffee Bean White Choc ice blended..plg best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...