Nuffnang

Wednesday, January 5, 2011

TQ Nuffnang....

Yang di tunggu dah sampai....

Alhamdulillah masuk keje 1st day utk tahun 2011 dapat benda yg mengembirakan...mcm biasa kalau cuti lama cfrm atas meja aku bersepah dgn surat....biasanya inv dari supplier je....


Tapi td tgk satu sampul ni tertera nama aku...buka2 tgk cheque dari nuffnang...1st cheque tu dari nuffnang cfrm la gumbira tak terkata.....wpun sikit je amountnya tak mcm org lain beratus2 still aku suka....penat lelah menulis blog ada juga hasilnya....

Tq sgt2 ye Nuffnang....Baru ada semangat nak menulis utk mengumpul duit lagi....;)

11 comments:

wida said...

wah bestnya..x pe sikit,teruskan usaha..hehe

NeenaAnuar said...

wow! congrats dear~ ;)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Wow, beshnyer...
congrat, ai lom leh cashout agi,
lom sapai target.. hihihiih

Yan said...

Congrats.. belanjaaaaa.

Alida Ali said...

Tq semua...ala sikit sgt...nak beli hpone Nokia C3 pun tak lps hehehe....
Kak Yan : takyah dpt nuffnang pun leh belanja...yg murah2 je la...jom la jumpa hehe..

gee ryder said...

alhamdulillah rezki.
saya lagila tak penah dapat huhu..

Alida Ali said...

Awk dah register ke nuffnang...

Ain said...

nasib baik baru lepas makan, kalau tak terliur ni....

adianiez AIDA said...

best nyer. tulis tulis blog pun dpt duit, best nyer!

aanie said...

wah, bestnya dah cash out...cer tunjuk skit amount tu...hehe...:)

Alida Ali said...

Ain : tgk cheque pun terliur ke hehe..
Aida : tu la tak rugi menulis wpun cite kadang2 ntah aopa2...diary kan suka ati la nak tulis apa kan hehe...
Aanie : taknak la malu sbb sikit...nanti byk akak tunjuk hehe nampak sgt riakkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...