Nuffnang

Wednesday, January 19, 2011

Nasi Kerabu..I Loike...

Aku skrg tgh gilakan nasi kerabu...kalau boleh tiap2 hari nak mkn...tp namanya lagi nasi kena la elakkan selalu mkn...kang naik lagi berat yg sedia ada ni dah beratkan...aku ada satu kedai ni paling sedap....dlm seminggu 1-2 kali gak singgah beli...

Jemput2 mkn...korang mesti blm bfast lagikan...

8 comments:

A D I A said...

favourite kita gak ni, lauk suka ikan goreng tepung/ daging goreng.

ieda said...

wow .. memang meletops dikk
akak pagi2 nie dah pekena nasi lemak huhuhuh menci ! :)

ummi_khalish said...

aduhai..baru nak tdo,tgk blog ni nmpk my fav pla...huhu..rase nk kemsa beg nk blik cuti m'sia hrni juga...:-(

p/s:kt mana nasi kerabu yg best ni?

Alida Ali said...

Adia : Saya suka ayam goreng berempah...

Kak Ieda : Nasi lemak mcm takut skt nak mkn....tp nasi kerabu nasi gak kan hehe...cuma tak berlemak je...

Ummi_Khalish : ala cian org duk obersea kan...tp masak sendiri cfrm lg sedap...

paish said...

dapnye ns kerabu. nk buat x reti. beli je la alamatnye..cr jugak la ptg ni :)

Alida Ali said...

cari nanti kempunan..

Syed Hilmi Syed Yahya said...

dah lame giler syed x mkn nasi kerabu nie....hehe

Alida Ali said...

Kalau lama tak mkn kena la cari..nanti kempunan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...