Nuffnang

Wednesday, December 8, 2010

Saman Ooo Saman..

Sejak 3 thn aku keje kt ofis ni berpuluh2 saman parking yg aku dpt...saman polis je dah berbelas...jgn tanya saman DBKL lagi mmg tak terkira la....sebab DBKL dtg menyaman tiap2 hari tau...

Mcm mana tak kena saman sbb parking kt ofis ni terhad...so sapa lambat kena la double parking.....takleh nak tlg dah....sapa takde saman tu mmg ajaib la...

Baru2 ni byk lak dpt surat cinta dari polis...baru la aku cuak sikit nak check brapa saman nak kena bayo...wpun RM30 tp kalau dah byk sesak la juga nak byr sekali....nak taknak kena la byr sikit2 huhu...

Buat permulaan sempena maal hijrah ni aku bayo la satu saman dulu...tp apa ke halnya MYEG ni punya ssh nak masuk...ramai sgt yg guna ke.....

Agak2nya brapa lama lagi aku nak habiskan bayo semua saman ni hehehe...tp skrg takde dah kot saman yg baru sbb aku dah masuk parking berbayo...slmt diorg dah buka satu la parking yg beso kt ofis ni....kalu tak sampai bila2 keje aku membayo saman je....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...