Nuffnang

Saturday, December 11, 2010

Ngangkung...

Pestime seumur hidup aku tgk movie seram mcm ni...tu pun seram lawak2 ni aku beranikan diri la....kalau tak mati hidup semula aku tak akan tgk hehehe...aku ni nampak je ganas tp penakut gak...daripada cite tu bermain2 dlm pikiran aku baik aku jgn tgk trs....sedangkan cite hantu kt tv pun aku taknak tgk....kang nak duduk sorang2 kt umah pun aku tak berani...

Ini semua huby aku la punya idea...aku ajak tgk rapunzel dia taknak ikut...so last2nya nak bg dia follow ikut la cite apa dia nak tgk...see anak bini baik kan...takut pun ikut kan juga...anak teruna aku ikut perangai aku penakut tgk cite hantu...jenuh pujuk ckp tak takut sgt...penat gak nak yakinkan dia...

Ok masa utk tgk Ngangkung....penat gila menunggu hampir 2 jam...ye la huby nak duduk bhgn atas2...dia ckp klu ptg takde tmpt duduk yg atas sanggup tgu mlm...gila apa...tunggu la sorang2 aku balik sorang2 pun sanggup dari nak menunggu lama2...

Muka budak penakut....blm start lagi dah tutup muka...berpeluk nyorok je keje dia...lama2 baru ok...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...