Nuffnang

Monday, December 13, 2010

Genting - Jom Berjimba...

Smlm kitaorg g genting...yeayyy akhirnya dpt juga pegi sblm masuk thn baru...sblm ni asyik la tertangguh2 mcm2 hal yg terjadi....wpun huby belum pulih sepenuhnya tp still gak ikut kerenah kami...tu yg sayang tu hukhukhuk....

kuar umah kul 9pg trs naik ke genting....masa otw naik hujan renjai2 la juga...mmg dah plan awal2 kalau sampai hujan masuk indoor dulu....kabus mmg tebal gila masa ni....slmt sampai atas tak hujan tp kabus still tebal...

Yeayy kami dah sampai...sapa lak yang nampak lbh xcited danish ke ibu hehehe...

Beratur ambil tiket dulu...tp sbnarnya tak perlu beratur....masuk je trs sbb kitaorg dah ada voucher...buang masa lak kt situ....slmt tak sampai kaunter lagi kalau tak lagi aku hangin....

Sebelum masuk harus la mengedik dulu hehehe...

Ok la sambung next n3...bz takleh nak buat n3 sampai habis....lagipun byk pic takut korang muntah lak tgk byk2 sekali harung hehe...

2 comments:

Mr & Mrs Ai said...

nape ramai sgt org pg genting ni!!!

Alida Ali said...

Tu la akak pun pasan....musim org pegi genting ko dkt2 nak krismas ni...feeling obersea hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...