Nuffnang

Thursday, November 18, 2010

Siti Saerah...

Kawen dah siti saerah ni...tp kenapa senyap2 ek...siti pun tak datang...ni semua aku cilok dari forum cari...jom layan...



Apsal aku nampak saerah ni mcm tak berseri je...selalukan pengantin naik seri pengantin dia...ke aku je yg nampak mcm tu...kakak dia yg anak 5 tu pun nampak lagi cun...

Gosip di pagi khamis hehehe...

6 comments:

mummysyafie said...

eh..dier dah kawen ke? mana siti??

Alida Ali said...

Tu la mcm mengejut je...dlm berita ckp siti tak dtg...tak tahu la knapa...

win@momyShaneQeisha said...

mana siti ya?tak kan tak datang adik kahwin kan.hehehe...myibuk jer

Alida Ali said...

Tu la kita dh mcm repoter dah...nanti sy tanya kawan huby hehe..

eyndayusoff said...

Siti ada hal mustahak kot hehe...bersangka baik :-p

Alida Ali said...

tu la dia kan byk event kena pegi hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...