Nuffnang

Monday, November 1, 2010

C K Rahim...

Bukan nama sesiapa ye...ini kedai brooch ye kwn2....dulu ada kat jln TAR...skrg ada buka kt BBB Seksyen 7...dah lama sebenarnya cuma aku je tak pernah msk...

Punya la besar kedai dia....3 tingkat lagi...tp dia buka utk jual brooch kt gf je la....tu pun dah rambang mata...murah2 pula tu....sapa2 duk bangi yg suka brooch leh la pegi terjah...

Comel2 sgt...aku cuma beli yg jenis mcm atas ni je...sbb skrg dah jarang pakai 1 set tu...ini pun sebab teman MIL dia nak cari mcm org selalu pakai panjang2 mcm tu..... Kalau tak tak tahu thn bila lagi aku akan pegi...

7 comments:

LanaBusyBee said...

OMG, saya ni peminat brooch...kt jalan tar ada lg x kak? kang nk g seksyen 7 ni, kang sy tepon akak lak hehehe

Alida Ali said...

Jln TAR tak tahu lak...tp rasanya kedai kt jln TAR kecik je...kt bangi ni besar...awk nak beli utk jual pun sesuai...ala nak g sana akak tjkkan pun boleh...

ieda said...

skrg nie memang banyak pilihan kan .. kat mana2 lahh kalau di jln TAR nie memang terkenal dgn pelbagai kedai .. broach2 mcm nie rambang mata .. kalau akak ada x beli sbb semua nak heheheh

Alida Ali said...

Tula mcm fesyen skrg ni...tp sejak pakai tudung sarung ni je jarang sgt beli brooch....yg sedia ada pun tak pakai...

molmolla said...

omo!!! banyaknyaaaaaaaaa :)

win@momyShaneQeisha said...

cute2 & banyak pilihan.

Alida Ali said...

Mmg byk pilihan....mmg rambang mata kalau pegi tgk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...