Nuffnang

Thursday, October 21, 2010

Warehouse Sale - Update...

Aku sebenarnya nak cari whouse Bata...sekali la cuci mata tgk mana ada buat whouse lagi...tp mmg lama aku tak g terjah whouse skrg ni...baru nak bermula balik....


9 October to 9 November 2010

Bata Warehouse Sale – Rawang

From RM5

Brands Offered

Bata

Marie Claire

Bubblegummers

North Star

Power

B.First

Weinbrenner

Time: 10am – 10pm

Location

Wisma Etonic Car Park

Pusat Bandar Rawang

(Opposite McDonalds)


29 to 31 October 2010

Ms. Read Warehouse Stock Clearance

3 Days Only

From RM9 to RM69

Time: 10am – 10pm

Location

Ms.Read Outlet

The Mines

L3-21 (P) Level 3

Mines Resort City

43300 Seri Kembangan

Selangor Darul Ehsan

Malaysia


6 comments:

makcikrehan said...

Dik.. Bata kat Rawang tu very-very the hampeh dik! dia jual stok2 jaman jahiliah gamaknya... buruks!

pegi pon buat sakit hati jer. ingatkan aderla jual stok2 yang baru2 ni kannn..haremmm... huhu

Alida Ali said...

Ye ke kak...slmt bgth...kalau tak buat bazir duit minyak je g sana...kena tggu kat klang atau tmpt lain la pula...

mummysyafie said...

kalau bata leh beli kasut sekolah tuk abang. tapi rawang kat ner erkk?

Alida Ali said...

Ini la misinya pun...nak cari kasut sekolah...dulu2 selalu pergi yg dekat klang...kasut sekolah mmg murah2...tp masa tu danish blm sekolah lagi...

Tp MR ckp tak best...baik takyah pegi...tunggu diorg bt kt bangunan Dato mustafa kamal damansara nanti...

SURIA AMANDA said...

kalau dekat dah lama pergi tau...

Alida Ali said...

Mines tu dah dkt dgn ofis saya...boleh le mengular time lunch hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...