Nuffnang

Saturday, October 9, 2010

Peneman Setia...

Mujur ada anak kan....tak kira la brapa org...aku walaupun sorang pun bersyukur gak boleh dijadikan kawan ke mana saje pegi...terpikir gak mcm mana nasib org takde anak...cfrm sunyi & boring...bila pikir blk takde anak lagi pun takpe la janji ada sorang pun dah cukup....dia la kawan suka dan duka...dia la kawan main & gaduh...

Ini la kawan gaduh ibu...selalu kena marah dgn ibu sbb suka buat perangai...

Smlm aku blk lmb dari ofis sbb ada document audit yg nak kena settlekan....terpaksa la amk danish dulu dari sekolah bawa g ofis....sambil2 buat keje ada gak kawan bersembang....kalau duduk sorang mlm2 sunyi tu seram gak hehehehe....

Abaikan file yang sepah2 kat belakang tu..biasa la tgh audit takleh nak kemaskan ofis cantik2...

Danish ni ibarat hbag aku...kemana pegi cfrm bawa dia...kecuali dia sekolah je la...sejak lahir mmg tak pernah lagi danish tinggal dgn sapa2 kalau aku keluar atau bercuti...kecuali dgn ayah dia je la tu pun sekali je masa aku g Jakarta ari tu...kitaorg pun kalau jln2 tak sanggup nak pegi berdua tanpa danish...nanti cfrm blur tak tahu nak buat apa...dulu sblm kawen ok je berdua skrg rasa janggal lak berdua-duaan hehehe.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...